mer shopping!!

Skoldagen va riktigt lame, engelska b hela förmiddagen och våra engelska lektioner är så jävla tråkiga! Sen stack jag dock vid halv 1, skulle ju in och jobba och det va helt underbart att äntligen vara tillbaka igen :D
Efter jobb träffade jag upp några kompisar, vi stack till bomb och käkade och sånt, mycket trevligt!
Nu har jag precis städat upp lite på mitt rum, ska in och duscha nu och sen ska jag lägga mig i sängen och ta de lugnt innan man ska sova, jobb imorn igen!
Handlade lite idag på jobb!
Svårt att fota men mycket finare irl!
Den är guldig om det inte syns
Nytt bälte, ahh love it! Påminner lite om mitt svarta bälte
Va skeptisk till den här, men alla mina kollegor har den och den är sjukt fin på dom så det handlar väl bara om att jag får vänja mig ;)
Köpte den här mest för att den va skön att ha på och lite gulligt motiv!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback