Underbar Onsdag!

Haft en underbar dag! Skolan först, va riktigt roligt. Vi hade ju idrott, och skulle mäta vinklar med vår kropp. Jag va med Jackie och Sanne och dom är ju lite hårdhänta så när jackie skulle pressa ner mitt ben så tryckte hon så jäkla hårt så jag sträckte mitt innerlår :p Efter skolan så ringer Olivia av en slump när jag väntar på bussen och jag träffar upp henne, hon följde med mig hem en sväng sen drog vi ner i stan igen. Köpte lite grejer idag, riktigt längesen jag köpte nytt och jag är så nöjd! Lägger upp bilder sen.
Mys i Sannes säng efter idrotten!

Jag och Olivia käkade choklad doppade frukter på pistachia, fyfasen va gott det va men tillslut blev det FÖR mycket choklad så Olivia försökte pilla ut jordgubben! haha

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback