You'r full name + A picture of yourself with 10 facts

Louise Miriam Svensson
1. Jag är väldigt blyg mot folk jag inte känner så bra
2. Jag hatar att vara själv för länge
3. Jag hade inte kunnat tänka mig ett liv utan min familj och speciellt mina kompisar
4. Jag är beroende av mitt jobb och mina kollegor, om jag inte jobbar en lördag brukar jag ändå åka in bara för att vara där
5. Jag har ett förjävligt temperament
6. Jag älskar djur och kommer ha en lägenhet fullt av massa gosiga saker när jag flyttar hemifrån
7. Mitt självförtroende har blivit otroligt mycket bättre på sista tiden om man jämför med hur det va innan
8. Jag har ingen aning om vad jag vill jobba med senare i livet
9. Innan folk lär känna mig så kan man tro att jag är en stalker (HAHA)
10. Funderar ofta på att hoppa av skolan för att jobba mer, kommer dock aldrig göra det....



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback