gahhh bakis

hahaha fyfan vilken kväll igår alltså! vi va nere i stan och allt, jag ramlade tydligen i stan oxå?! Sen gick vi till pööölsemannen vid 1 och käkade :D tyvärr så åkte Olivia hem sen, hon skulle egentligen sovit hos mig :(
sen vid typ halv 2 så drog vi hem till mig igen, jag däckade totallt! Vi hade nämligen kört ölspelet lite på kvällen och alla delade ut sina klunkar till mig.. så jag klunkade 3 cider på 10 min... Sen vaknade jag upp typ halv 6 imorse, då skulle rebecca och marlene lägga sig när jag hade nyktrat till, men vi la och åt cheeseballs och sånt lite trotsallt i någon timme!
Jag vaknade upp vid 10 och va pigg som en lärka och mådde skit bra, tills jag begav mig på städningen och skulle städa undan all sprit och sånt, då vände det sig i magen kan jag säga! MUMS
Har precis följt Marlene och Rebecca till knutan, kan inte beskriva känslan hur skönt det va att komma ut i friska luften nu när man är bakis.
Nu ska jag bara lägga mig i sängen och kolla film eller något :)
Jag och Olliepollie igår!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback