18 år!

Ska uppdatera er om min födelsedag som var HELT UNDERBAR! 
Firade den med närmaste vännerna och bara levde livet.
Vi tog en fördrink hemma hos mig vid 18 tiden och sen gick vi ut i parken och spelade, grillade, snackade och flippade loss :D Där ute satt vid nog till 12 på natten och sen gick vi in till mig, vid 03 så bestämde vi oss för att gå till mc. Fyfan va den maten satt fint! Dock skämde vi nog ut oss lite på mc...... hehe 
Sen hem och städa och sen däckade vi vid 05. 9 imorse va jag uppe på benen redan och 10 väckte jag dom andra med god frukost! 
Helt fucking underbar kväll/natt och morgon! 
Jag fottade inte så jätte mycket, blev mest andra som gjorde det. Marlene tog sjukt många bilder så när de kommer upp på fb kan jag lägga upp fler här :D 
Detta lilla sexpaketet fick jag av Sanne, jag var nästan säker på att hon skulle köpa något i stil med detta! 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback