Senaste dagarna i bilder!

Blogg.se har inte fungerat för min del i dom sista par dagarna, så irriterande!
 
Tänkte iaf berätta om mina senaste dagar, har jobbat som ett svin nu hela veckan så nu i slutet kände jag av att jag behövde verkligen en fridag så nu är jag ledig måndag, tisdag, onsdag! :D 
 
Träffade Jackie i Helsingör i onsdags och vi var ute och gick riktigt långt runt kronborg och sen gick vi och satte oss på torget och tog några cider, kom hem vid 12 där så det var tur att jag va ledig nästa dag :p
Sen va jag på festivalen torsdagen och fredagen, igår så pallade jag verkligen inte för att jag va så trött så va bara hemma och tog de lugnt. Ja sen har det nog inte hänt mycket mer, mest jobbat som sagt!
 
Vi testade langos för första gången i torsdags natt! 
Blev lite shots på shakespear
Söta paret! 
Kö till Björn Rosenström som skulle signera!. Han var förövrigt AWESOME 
 
Jackie med sitt brown ass och Beccs med the white
 
Tog en ISKALL afterworkare with my homeboys! 
Utflykt i Helsingör efter jobb med Jackie i onsdags! 
 
Wazzzuupp Elvis, how u doing? 
 
Playboy Bonny! 
 
Måste bara visa så fint det blev. Gjorde ett iphone skal till min kollega i en av stånden där nere för 200:- riktigt snyggt blev det! 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback