uppdatering på senaste dagarna!

Vill bara att den jävla blogg appen ska fungera nu! 
 
Men i fredags så blev det lite fest i Helsingör, så sov ca 3 h på natten och när jag vaknade på lördagmorgon och skulle till jobb så mådde jag S-K-I-T, va så jävla bakis men det gick över sen! 

Igår så efter jobb så hade jag lovat att baka två kakor till jobb så dom riktigt kan sitta och feta sig nu när jag är ledig nästa vecka ;) Olivia kom över och satt och höll mig sällskap och uppdaterade mig lite på vad som hade hänt i hennes liv! Men det som bakades va kladdkaka (Danskarna har inte riktig kladdkaka) och sen sockerkaka med marshmallows och choklad i :D 
 
Idag söndag så sitter jag redo för att åka iväg på jobb, fy asså det är omänskligt att jobba på söndagarna, man ska bara INTE jobba i en butik då, kommer ju förfasen inga kunder -.- När jag kommer hem så ska vi ut och handla in till imorgon och sen ska jag städa lite på mitt rum, kan ju inte se ut som ett bombnedslag när man får finbesök imorgon ;) 
 
MÅSTE BARA SÄGA ATT JAG FYLLER ÅR IMORGON, WOOOOP WOOOOP 
 
 
 Jag vet inte vad det är med mig och den fucking tungan på fyllan... -.-                            
Bilden är från i fredagskväll!
 
 
Fredagsnatt när jag mådde lite sisådär :p hahah 
 
Puhhhaa blev många shottar i fredags.. Just detta är en blå gajol! 
 
Challe vetifan vad hon gjorde helt plötsligt... men hon är så söt ändå! 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback