Äntligen påväg hem!

Sitter just nu på båten hem! Fy helvete vad trött jag är :(

Ska hem och laga kvällsmat, laga mat till min matlåda imorn till jobb, duscha och SEN ta de lugnt!

Hahah själv spenderade jag ca 10 min på att få upp en nyckel här ifrån, ville verkligen INTE hoppa ner där för det är så jävla äckligt där nere med massa spindelnät osv och hålet är riktigt djupt.. Nästan min egen längd... Men tillslut va jag tvungen att hoppa ner och fyfan vilken panik jag fick när jag skulle upp igen och insåg att det inte va lika lätt att ta sig upp som ner :p haha



- Ny tävling! Vinn en valfri Ziperall:

http://adaras.se/2012/june/vinn-en-valfri-ziperall.html#comment

Kul om du vill vara med :D

Kram

2012-06-07 // 22:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback