Tisdag!

Fyfan vad jag hatar att blogg appen krånglar så man får blogga via datorn...
IAF. Jobbat idag, sjukt härligt att vara tillbaka efter 2 dagars ledighet! Dessvärre gick vårt system ner i några timmar så vi stod och fick skriva handskrivna kvitton, folk kunde bara betala med cash och jämna pengar.. ojojoj det va inte kul! 
 
 
Fick en liten tidig födelsedagspresent av min kära fader igår, nämligen spotify premium! :D 
Älskar nu dagarna innan sin födelsedag när man får massa grejer och så kallar päronen det "tidig födelsedagspresent" :D 
 
Har iaf precis duschat, ätit och sånt och nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på en dansk serie som heter klovn, imorgon väntar det en intensiv dag på jobb. Vi ska vara på jobb mycket tiiiiiiiiiiiiiiiiiidigt imorn jämfört med vad vi brukar :( 
 
Bild från imorse, sista dagen med lockigt hår och nu har man tvättat det så nu är det rakt igen...
 
Outfit från idag! 
Byxor - Lager 157
Linne - Jobb
Cardigan - Jobb
och svarta ballerina till det! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback