Om man ska krascha ska man göra det riktigt snyggt

Riktigt seg skoldag, vi pluggade i princip bara till provet jag har imorn. Alla lärare är typ borta då 3orna är i kolmården så vi hade studieverkstad hela dagen..
Skulle ju egentligen sitta kvar nu ikväll men klockan 4 när vi står där nere och väntar på att det ska börja och alla ska komma så kommer där en lärare och säger att den är inställd................ Dom kunde inte sagt det LITE innan? gahh så sur jag blev då.
Så kom hem för en timme sen och har redan hunnit städa rummet, sattit igång en maskin tvätt och nu ska jag snart käka sen blir det bara att chilla.. och plugga till det satans jävla ekonomiprovet :(
Saknar min lilla gosse så jävla mycket.. :(



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback