Sammanfattning av min helg!

Har varit en bra och lugn helg.
Efter jobb igår på kvällen drog jag till Olivia, kollade melodifestivalen med hennes mamma och hennes mammas tjejkompis sen när jag kom hem däckade jag vid halv 12 (då hade jag ändå försökt kämpa as länge) vaknade upp vid 8 imorse men la kvar och vaknade lite till och från hela tiden fram tills 10 då jag gick upp..

Idag har jag varit ute på lager 157 och hälsat på Sandra med päronen, kom hem med en vårjacka som jag visar imorn :D nu ikväll har jag pluggat, städat rummet och lite sånt.. Även målat naglarna, skulle försöka göra nyan cat naglar.. Första och SISTA gången! (visar bild imorn)
Nu ska jag bara försöka hålla mig vaken tills bb är slut sen blir det sova! Ska ta ett tidigare tåg imorn så ska upp redan 05.50... :(

Min nyan cat........




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback