Ha en fortsatt trevligt kväll.

God afton allesammans!
 

Här sitter jag och väntar i min ensamhet på att pappa ska bli klar med att tvätta golven så jag kan gå ut i köket och tillbereda mig lite mat. För att underhålla mig själv så tittade jag igenom en mapp här på datorn med mina cam bilder och herregud, va kul att se som jag har förändrats i utseendet genom åren! Vissa bilder är terrible där jag undrar hur FAN jag kunde gå runt och se ut sådär medans andra är fina där jag ser liten och oskyldig ut :D 
 
Annars har min dag sett ut såhär:
Djursjukvård (tråkigt till max) 
Rast
Religion (kollade film så as chill)
Lunch
Religion (gick igenom judendomen -.-) 
Rast
Projektarbete (helt ok) 
 
Imorgon blir det truck för hela slanten och sen efter skolan drar jag mig in till Helsingör för att jobba några timmar, helt överlycklig blev jag när min chef frågade om jag kunde jobba imorgon!!! :D 
 
Känner förövrigt att jag är på väldigt bra humör idag fast att jag har ont i min hals, ont i magen och känner mig allmänt slaffsig idag. 
 
Nej nu så borde han vara färdig, blir köttbullar med potatismos tror jag att jag ska laga, har varit fett sugen på köttbullar överlänge nu...
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback