Tre små fina ord. Jag älskar dig.

Hittade massor med bilder på mig och Olivia, helt sjukt att vi har känt varandra så länge, lyckats hålla kontakten i alla dessa år fast att vi inte har gått på samma skola eller träffas dagligen. 
Det är den personen som vet ALLT om mig, och det är den personen som jag litar på till 110 % 


Jag älskar dig också Louise! Äkta bästavänskap har man inte med många under sitt liv, är glad att du är min bästavän! Många år vi spenderat tillsammans och fler ska det bli! :) <3

2012-11-15 // 22:15:31

Link exchange is nothing else except it is simply placing the other person's webpage link on your page at appropriate place and other person will also do similar
for you.

2021-06-11 // 21:32:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback