Bra fredag igår ;)

Igår va en riktigt bra fredag, på eftermiddagen åkte jag in till dk med Olivia, vi chillade där lite och sen kom två killpolare som ville gå och ta en öl någonstans och vi följde med, timmarna rullade på där och tyvärr så skulle oliven hem och käka så hon drog hem före mig. :/ och sen ni, hoho... ;)
Nej men sen åkte jag och dom två killarna in till hbg och där träffade vi Bonny och C.o och gick in på shakespear och skulle ta EN öl......

Igår va faktiskt första dagen jag drack mig berusad på sedan den fredagen med Marlene och Moa där jag va så jävla larmad, det va riktigt härligt och jag har saknat the alcohol :D

Blev följd hem av en som heter Walle och väl hemma så kunde jag ICKE sova, la och vände och vred på mig, senast jag kollade på klockan va den 04.23 och klockan ringde 06.10 imorse...... Puha!

Den bilden är från igår och helt oredigerad, kolla in mina ögon :D




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback