Goda nyheter

Tänkte berätta lite om min praktik igår och även en annan sak!

Dagen igår va helt ok, inga otrevliga miner och där va en tjej som va riktigt trevlig och faktiskt pratade med mig lite. Från kl 9-13 så skrubbade jag bara akvarium, flyttade fiskar, bytte sand och skrubbade stenar. Mina hände va som russin!
Sen byggde jag ihop två hyllor och satte mat på plats på hyllan (se bild) som överraskning kom Sandra förbi vid 14.30 och då blev jag hemskickad :D

Nu över till den roliga nyheten. Den 5/2 åker min polare Bonny och hans tjej till Thailand i 2 veckor, vilket innebär att jag ska bo i deras lägenhet och passa deras hund och katt :D det kommer bli en bra första känsla om hur det är att ha flyttat hemifrån och jag kan inte annat än att längta som fan :D

Omg 3 praktikdagar kvar och sen är det helg!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback