Just nu - Skype

Sitter just nu och pratar i skype med min fina Oliv. Hon har hjälpt mig med min bloggdesign så nu är den fin igen, såg ut som helvetet själv innan ju.... 
Dricker även en god julmust och äter lite kina puffar. Sista dagen jag kan sitta uppe länge för sen börjar skolan så ikväll ska jag försöka sitta uppe lite länge, kolla film och once upon a time :D 
 
Min fina oliv <3
 


» oliv

Söta cambilder! Haha, bra att du blev nöjd :) Det blev riktigt snyggt! Men pricket över "i"et kommer när du fixar headern :D <3

Svar: Ja men då vill jag fixa en header som är svart och vit eller mörk och grå så den matchar resten av designen :D <3
louisechristina.blogg.se

2013-01-07 // 22:10:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback