Lai Lai

God afton!

Hade en helt ok dag på praktiken, för en gångskull va dom faktiskt ganska trevliga där idag! 
Efter praktiken så stack jag hem till Oliven en liten snabbis, vi satt mest och snackade och hade trevligt :) 
 
Natascha min kollega ringde sedan och frågade om jag ville komma över till DK och äta på Lai Lai med henne och hon bjöd :D Världens bästa kinesiska buffé där man även kan få mongolian barbeque vilket innebär att allt kött, nudlar och grönsaker är rått så väljer man själv vad man vill ha och så steker kocken det till en :D Lai Lai har även den godaste peking soppan jag någonsin har smakat som man får till förrätt!! 
 
När vi kom dit så va där inga folk så jag hann att fota lite (awkward att stå och fota buffén om där är fullt med människor) men sen bombades där med folk då Lai Lai precis hade fyllt 3 år så buffén kostade bara 89:- så hann inte fota så mycket mer. När vi gick där ifrån så va vi så mätta så vi höll på att spy, maten satt oss upp i halsen men som Natascha sa "Det heter ju inte buffé för ingenting"
 
Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla ett avsnitt av Pretty little liars och sen blir det sängdax för att vara utvilad till ytterligare en praktikdag imorgon. "Bara" 14 praktikdagar kvar......
 
'Här är den mongoliska barbequen, min tallrik för övrigt.
Nudlar - kycklingkött - oxkött - räkor - bambuskott - champinjoner - barbequesås - chilli - vitlök
MUMS!!! 
 
Där ställer man maten till kocken! 
 
Vrålhungriga och väntar på vår mat
 
En liten del av buffén
 
Måste ju säga att den här sista portionen så åt jag bara en bläckfisk sak, höll på att kräkas sen....
 
 

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback