Perfekt slut på lovet

Precis kommit ut från duschen, så skönt att ta en lång varm dusch när vädret är så ruggigt som det är! 
Hade förövrigt en jätte mysig dag på väla, inte så mycket shopping men blev lite iallafall :) 
 
Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på Once upon a time. Räknat ut att jag kan gå upp strax efter 7 imorgon när jag har praktik, vilken sovmorgon jämför med att jag brukar gå upp 05.50 när jag ska till skolan :D 
 
Kollade på den här tröjan i fredags men va lite osäker men idag testade jag den och den va supermysig så den va tvungen att följa med hem! 
250:- på new yorker
 
Snygga skor med liten klack som dessutom va på rea, blir ju inte bättre ;) 
169:- på new yorker
 
Sen köpte jag även massa strumpor på gina tricot då dom hade rea, 19 kr och man kan aldrig få för mycket av strumpor! 
 
Min fina nettiizz och jag



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback