Praktikdag 4

Tänkte för att det ska bli lite roligare för er läsare att läsa nu när jag har praktik så tänkte jag försöka fota varje dag vad jag får göra. Den här dagen har varit riktigt seg, bara tittat på klockan hela tiden och allt har bestått av städning och städning. 
Min facebook status visar ganska mycket om vad jag fick göra idag...
 
En del av smådjursavdelningen. 
 
ohh sötisaaar
 
Städade akvarium idag IGEN, vilket innebär att skura massvis med stenar....
 
Bytade grus i akvarium och då skulle man tydligen skölja grusen först innan den fick komma ner i akvariet. 
 
Sist men inte minst så efter all städning på smådjursavdelningen så fick jag en nerv i kläm i nacken och hade så fkn ont, kunde inte röra mig och fick ha nacken såhär på snedden hela tiden. Som tur är kom min kära mor med starka värktabletter så jag kunde överleva resten av dagen! 
 

Slutade först klockan 16 idag, drygt som fasen! Ska bara öveleva 2 dagar där och sen är det äntligen en välförtjänt helg där jag dessutom är ledig från jobb på lördag! 
 
Nu när jag är hyfsat pigg så ska jag faktiskt ta mig i kragen och städa rummet, har varit så trött de sista par dagarna så har inte pallat..
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback