Praktikdag 5

Godkväll!

Fyfan vilken seg dag det va idag också på min praktik. Idag fick jag skura akvarium som vanligt i flera timmar, sen skulle vi ändra om i butiken, skura mer akvarium och ta bort döda fiskar.., yaaay love life! 
Som tur är är det ÄNTLIGEN fredag igen imorgon och jag ska sticka från praktiken strax efter 12!!! :D 
Efter att ha gått som en jävla loffare nu i en vecka ser jag fram emot imorgon när jag ska sminka mig, ha på normala kläder och ha nedsläppt hår och sen åka över till dk. Blir förhoppningsvis lite fest imorgon då jag är ledig på lördag ;) Får väl se vad som händer, brukar inte planera utan tar det bara som det kommer. 
 
'Skurade akvarium och inredning till akvariumen....
 
Den här hyllan skulle ändras om.. 
 
Alla dom här bäddarna skulle läggas i storleksordning och modell ordning 
 
Ja sen skulle det håvas upp lite döda fiskar/malar
 

Ja det va i princip min dag, nu blir det en lång varm dusch och sen bara chilla lite. 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback