Sista dagen på lovet...

Ohh sista dagen på lovet och sedan börjar jag min praktik imorgon, ser icke fram emot detta :( 
För de som inte vet kommer jag befinna mig på arken zoo nu i 6 v och låta personalen bossa över mig och ge mig skit jobbet, men jag vet själv hur det är att bossa över en praktikant, klart man ger dom skit jobben! 
Hoppas innerligt att dessa 6 v kommer gå snabbt för sen är det lov igen och sen är det typ 3 månader kvar i skolan och sen är det fucking student som gäller! 
 
Min sista dag på lovet ska iallafall spenderas på väla med Nettzz, gå runt och njuta och se om man kanske hittar något fint som bara måste följa med hem ;) 
 
 
Jag bloggar mer sen gullungar. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback