Festivaaaal

Festivalen igår och jag hade sjukt kul, kollade Timbuktu, Von Benzo, The sounds, satt och njöt öl i öltälten och lyssnade på bra musik, kollade marknaden, drack massa med cider, va uppe på shakespear och drack chocklad drinkar och shots i mängder, drack ännu fler drinkar inne på perrongen och sen avslutades det inne på Helsing! 


Vaknade vid halv 10 och va jätte pigg så jag följde med päronen ut och handlade och när jag kom hem igen så skulle jag försöka mig på att baka något som heter Cake Pops, den första bilden är en bild från google hur de bör se ut och sen kommer mitt resultat...... Jag ska inte bli konditor! 
 
Nu sitter jag här och bloggar med en iskall Malibu drink. Ska alldeles strax träffa upp lite vänner i stan och då ska vi gå och titta på en kille som vi känner som spelar gitarr och sjunger och sen tar jag kvällen som den kommer :D 
 
Såhär borde dom har sett ut
 
Såhär såg dom ut.... 
 
Träffade på vår gamla lärare Fredrik som dessvärre är sosse och stod och gjorde reklam där.. 
 
 
Ja ni kanske ser att vi hade jävligt roligt igår? :D 
 

 Nu ska jag blanda mig en till malibu drink i en flaska och packa mina saker och sticka ner till byn
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback