Spenderat lite pengar!

Haft en riktigt mysig dag idag. Åkte in till Helsingör och eftersom det är löning idag och fint väder så var där massor människor. Handlade allt jag hade lagt undan på jobb, gick runt och tittade i affärer för mig själv (som för övrigt var mycket skönt!) Lekte med Fredrik nere i Svenska Vinhuset och åt lunch med Natascha. 
 
Sen åkte jag hem ca 30 min och efter de bar det av till väla med nettski!
 
Detta kom jag hem med från Dk och väla och någon annan bild från dagen! 
 
Helt förälskad i min nya väska ifrån jobb! 
 
Nya skor, 200 kr i skofeber i dk
 
Ny töjning, gick från 2 mm - 3mm idag
 
Nya skjortor!!!!!!! <3 
 
VET VAD NI TÄNKER MEN NEJ DÖMM INTE!!!
Tänk er, svarta strumpbyxor, svarta skor, svart fin tröja och den här kjolen? Nice huh. Jaja jag har alltid varit lite annorlunda så den passar mig perfekt, har varit lite skeptisk om det här indian mönstret som är modernt nu men hmm tror jag börjar gilla det! 
 
Lilla Fredrik, så underbar han är! <3
 
Hittade den här söta bilden på mig och syster :-D <3
 

Sen köpte jag strumpbyxor, lite småsaker och presenter till Fredrik och hans storebror på 3 år :-D 
Till Fredrik så köpte jag en sån liten riktig mysig mjuk filt med en anka på 
Till Jonatan så köpte jag en spiderman (Han är gaaalen i spiderman) med en skateboard och en ramp så kan man sätta han på rampen och trycka på en knapp så skjuts han iväg! 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback