Senaste tiden..

Har inte bloggat på ett tag men jag har fullt upp, så mycket i mitt liv som händer nu och stressen som välter över mig med alla jobb, skolarbete, studenten och balen! 
 
Men här kommer lite uppdatering om vad jag har haft för mig på senaste och lite bilder som jag inte har lagt ut ännu! 
 
Va ju runt i på alla 3 danska öarna med min lilla klass och fyfan va kul vi hade, vi besökte massa olika saker där som va helt fantastiskt och så blev det lite fest då Jackie fyllde 20 under resan, så dagen när vi skulle hem satt vi bakis i en buss i flera timmar och ja vi alla kämpade för att inte spy! haha
 
Måndags -  mös vi bara runder med alla djuren och bäbis kaninerna :D 
 
Måndag kväll - åkte jag till staden som gud glömde (Malmö) med Jerry och Per. Vi chillade järnet med god mat och vin. För att klargöra en sak så portionen ni ser ovanför är INTE min, det är Jerrys :p 
 
Tisdagen - blev det en kort dag i skolan, gick därifrån 11.30 för att ta mig till jobb! 
Hade så sjukt kul på jobb, vi var färdiga vid 20.30 tiden redan men vi alla stannade kvar och drack vin och snackade. 
Eftersom jag förväntade mig en ledig dag på onsdagen så drog jag ut en runda sen när jag kom till Sverige igen, hemma ganska sent och 7.30 på onsdagsmorgonen ringer min chef och frågar om jag kan jobba och eftersom jag älskar mina kollegor så självklart ställde jag upp. 
 
Onsdag - Blev lurad av Per att smaka på hans "hemmagjorda dipsås" vilket visade sig vara DaBomba som är en av världens starkaste såser, 100 000 ggr starkare än tabasco.... Jag har sett andra folk som har blivit lurade av Per som ligger och kräker, gråter, andnöd, spyr blod, kan inte prata och mår allmänt bajs i flera dagar efteråt så jag har FRUKTAT det här med DaBomba länge.
För övrigt så var det så jävla stark, tog nog 2 sek och sen brände det i halsen och jag fick lägga mig ner på marken som en annan invalid och spy samtidigt som jag grät, försökte andas, och samtidigt skälla ut Per. 
 
Torsdag - Vi hade Nationellaprov i Engelska B, vilket var så jävla svårt. Fattade inte ens instruktionerna bara så jag hoppas innerligt väl att jag har skrivit något rätt så jag iallfall får G!
Det roliga va att jag och Sanne satt och skickade lappar till varandra och jag frågade vad Advertising betydde (då hela np gick ut på Advertising) och då fick jag detta svaret av Sanne, vi BÅDA bryter ut i garv mitt under hela NP...... Det visade sig för övrigt att Advertising betydde reklam :p 
Fredag - Blev kräfta...... 
Idag bestämde jag mig att istället för att vara ute och supa som jag oftast alltid är på fredagen så valde jag en hemmakväll (Börjar dock ångra mitt val efter alla bilder på fb från uteserveringar...) men men, säng dax om 1,5 h och lär ju inte ångra det imorgon när jag vaknar upp kl 06 och mår bra och är utvilad! 
 
Bokade även biljett till Bordershop!!!! 
Dit drar jag, Sandra och hennes två kompisar på söndag morgon :D 
 
 
Min helg blir mycket intressant:
Vakna kl 06.15 - Jobba 09-15 - Yra runder lite i Helsingör - Äta vid 18 ca - Chilla - Sova - Jobba 01-06 - städa - Försöka sova lite grann - 08.50 hämtar Sandra mig i Helsingör och då drar vi till Tyskland. Ska bli spännande och se hur trött jag kommer vara när jag kommer hem från Tyskland med tanke på att jag inte kommer sova något efter natt jobbet :p 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback